×

Добавить компанию

Добавление Вашей компании в рейтинг абсолютно бесплатно.

i Необходимо создать архив, если у Вас больше одного изображения.

ПП Модультранс

ПП Модультранс

Рейтинг:
 1.82/10
(11 голосов)
Стоимость услуг:
Нет информации
О компании:
Заказать услугу
Описание услуги
Отзывы (11 отзывов)

Описание

Компания Модультранс предоставляет услуги в сфере внутренних и международных пассажирских перевозок автобусами еврокласса. Обширный автобусный парк автобус различной вместимостью сможет удовлетворить любые потребности клиентов, а квалифицированный персонал сделает поездку максимально комфортной и безопасной. Пассажирские перевозки по расписанию, автобусные туристические поездки, частные заказы - эти и многие услуги компания Модультранс предлагает своим клиентам.

Отзывы

,
19/02/23 - о 16:00 прямим рейсом Wrocław - Чернівці, було відправлено передачу (допомогу) для своєї мами в Україну, це НЕ були мішки пакети й т.д., а гарно складена коробочка з макаронами, консервами тощо…, щоб не займала багато місця і водіям було зручніше. Зазвичай це коштувало для мене від 30 до 50зл. МАКСИМАЛЬНО, водій загнув ціну в 100зл (іноді білети навіть коштують дешевше). Після передачі грошей він посміхнувся мені в очі та без слів було зрозуміло «ура я обдурив цього студента» зважаючи на ситуацію в країні, та знаючи ціль цієї передачі та ціни в Україні на продукти я вважаю що можна було віднестися до цього з розумінням (по людські). Я зробив фото автобуса і запитав чи це буде той самий автобус, на що водії відповіли «Звичайно!» залишив номер моєї мами, також сказав, щоб набрали її завчасно.

Добре що мама була вдома і живе поряд, бо її набрало по черзі одразу якихось 3 різних автобуси (водії) сказали що будуть о 14:00, АЛЕ о 13:00 їй дзвонить взагалі інший автобус, інший водій зі словами та криками  «Жіночко я маю Вас ще довго чекати ???». Мама бистро приїжджає на місце їй кажуть «через вас люди паряться в автобусі, треба далі їхати» Вона подивилась в автобус, а він в пустий… Але навіть якщо так, я відправляв передачу спеціально ПРЯМИМ РЕЙСОМ, щоб не було таких проблем і кінцевою зупинкою мали бути саме Чернівці 

Коротко на що саме я скаржусь:

-Велика ціна перевезення передачі

-Насміхання водія 

-Обман того що рейс прямий 

-Неорганізованість 

-Проінформували не завчасно і неправильно

І навіть пишучи це, я розумію що перевізник все одно найде відмазки, адже гроші ніхто не поверне не кажучи вже про моральне відшкодування
,
Хамло-диспетчер та водій який виїжджає коли хоче а не за графіком: О 17.27 онлайн купив через блаблакар білет на автобус з м. Івано-Франківсь до м. Долини з автостанції АС2, час виїзду з автостанції о 18.00. О 17.55 год. я знаходився перед входом до території станції та побачив як звідти виїжає атвобус червоного кольору, його я не зупиняв оскільки подумав що це не може бути мій, так як він має виїжати пізніше. Однак пройшовши далі, на територію, я так і не знайшов свій автобус. Підійшовши до працівника станції у желетці який відпускав всі автобуси з платформ, я запитав де мій автобус, на що той відповів що водій виїхав швидче зазначеного часу на червоному автобусі. На мої зауваження чому він вийхав швидче працівник станції відповів що водій сам приймав таке рішення. Далі знайшовши номер цього водія і пепедзвонивши до нього він підтвердив що виїхав швидче, сказав щоб я звернувся до їхньої диспетчерської ПП Модультранс за поверненям коштів. Проте, у подальшій телефонній розмові з жінкою-диспетчером вона почала мені хамити і ображати, сказала що не збирається повертати гроші і це мої проблеми, так я зобовязаний бути на станції за пів години до відправлення, а час 18.00 там записаний насправді орієнтовно, хоч ніде особливо при покупці через додаток такого попередження не зазначалось! Прошу притягнути таку хамовиту диспетчерку до відповідальності, навчити правилам спілкування з людьми та недопущення такої поведінки у подальшому. Також повернути на той же рахунок гроші за поїздку за пепедчасний виїзд, та не звірення елементарно проданих мість у автобусі та наявних людей. Як можна було у такому випадку виїжджати швидче! Провести також розмову з водіями компанії про недопущення виїзду швидче зазначеного часу.
,
Їхала 22.06 Верховина - Слупск, до Вейхерово.
У Вейхерові я НЕ знайшла свій багаж: валіза+додаток (кейс).
Водії автобуса (2076 на Польській реєстрації) на початку сказали, що будуть шукати, або буде компенсація...
Після чергового дзвінка водій заявив, що я сама вкрала свій багаж. Тоді я звернулася до диспетчера,сказали,що будуть вирішувати ситуацію. Наступного дня повідомили, що водій зателефонує. І знову нічого я не почула,окрім того, що він збирає на мене інформацію,бо на його думку, я аферистка, і подасть на мене до суду...
Мені знову довелося звернутися до диспетчера та пояснювати ситуацію з водієм. З диспетчером спілкувалася не одноразово так як їх керівник буде завтра, він у від'їзді, нагадайте через два дні...
На повернення або відшкодування вже не надіюся!!!
Фірму Модультранс НЕ рекомендую,оскільки по бажанню водіїв ви також можете не добратися до місця призначення автобусом,а тим,що знайдуть водії...
Почитала купу коментарів, шкода,що після поїздки( якщо у вас пройшла поїздка супер,ви просто везунчики)
А також як будете обирати цю фірму подумайте чи цінні вам ваші речі...)
Всім гарних і мирних подорожей!
,
Сполучення Краків-Чернівці. Як виявилося, автобус запізнюється на 1 годину, попередження ніякого не було(по дорозі сталося дві аварії, окей, я це розумію), коли намагалася додзвонитися до диспетчера - постійно збивали трубку. Що я мала робити як клієнт, котрий чекає на автобус якого немає? Правильно, намагатися дізнатися в чому проблема, тому я дзвонила далі. Через декілька хвилин дзвонить оператор з пред'явою "Що у вас такого важливого, що ви тризвоните? Ви що не розумієте що я збиваю, значить не можу говорити?" і так без зупинки на мої спроби пояснити чого я взагалі дзвонила, я що подрузі подзвонила яка вирішила мене вичитати? Це НЕНОРМАЛЬНО!! Людина просто почала викрикувати і неадекватно спілкуватися. А в кінці "Що вам треба було?", ви серйозно? Це дуже неприємно, так з клієнтами не спілкуються як би там не було і хто б не дзвонив, можна адекватно пояснити. А як не вистачає людей в диспетчерський - це питання інше. Бажання їхати цим перевізником надалі абсолютно відсутнє.
,
Їхали з дитиною, брали 3 квитка разом. Коли приїхав автобус виявилось що місць поруч немає. Відій ніяк цю проблему не збирався вирішувати поки не влаштували скандал і не подзвонили диспетчеру. Автобус запізився і на виїзд і приїхав на 1.5 години пізніше в точку призначення. Туалета в автобусі немає, зупінятися водій не хотив. Водій всю дорого спілкувався по телефону і навіть переписувався! Ніколи не звєязуйтесь з цим перевізником. Просто жах!
,
Це жах, а не компанія. Їхала 22 травня зі Стрия до Гданська. Автобус мав виїхати в 20.40 зі Стрия. Ми прибули в 20.25 і стали чекати автобус, який, як виявилось вже поїхав. Водії сказали, що не могли додзвонитись, хоча мій телефон був постійно включеним. А навіть, якби я була не на зв'язку, водії не мали права їхати раніше. Диспетчерка сказала брати таксі та наздоганяти автобус, що водій оплатить вартість таксі. Звичайно що ніхто нічого не оплатив замість мене. Водії хами, яким наплювати на пасажирів. Це був перший та останній раз, що я їду з цією компанією. Інтернету не було ні на території України, ні на території Польщі.
Тому, якщо цінуєте свої нерви і час, не зв'язуйтесь з Модультрансом
,
Позвонил диспетчеру, какая-то сумасшедшая на меня наорала, сказал, что не нужно им звонить и все решать самому с водителем. Ужас.
,
Це повне ДНО!
Сівши у автобус на Київ, точно розумію що це буде востаннє! На автовокзалі у місті Чернівці купила квиток (номер мого місця був вказівний), а після приїзду на платформу, водій оголосив, що сідає кожен там де є вільно... Відповідно, їхавши до Києва (рейс Київ-Косів), хтось уже сидів на моєму місці і не мав наміру підніматись. Більше 30 хвилин скандалів, перераховування пасажирів та лайки у салоні... Коли рушили, двоє людей сиділи у проході поміж сидінь.... Скажіть прошу, так має бути?! Сервіс просто жахливий. На вимогу дати пароль до Wi-Fi водії відмовили... Замкнений туалет ? і відмова зупинитись на вимогу... Невже ціна у 390 грн не є мотивацією ставитися до клієнтів по-людськи!?
У Кам'янець-Подільську зупинка 3 хвилини!
Куди можна добігти за цей час? Якою вбиральнею скористатися?!
Не рекомендую! Однозначно, найгірше з того, що доводилось бачити!

,
Добрий день, прошу вияснення випрашування грошей вашого водія? Білет 160 zł, ми ще завжди взятку 20 зл водію даємо щоб все було в порядку, а коли ми пересіли в Снятин то доїхавши до Дріжзавода Він ще в Снятині говорив про 12 грн за кілометр, а коли вийшли в Чернівцях то він з наїздом на людей хто буде розхавуватися, то обясніть що за речі дивні у вашої фірми творяться?Адже роками послугами користуймося, а повірте це дуже не приємна ситуація що хочеться залишити відгук і всім людям розказати, і перейти до конкурентів!
,
В Краков автобус опоздал на 2 часа.Таможню прошли как ни странно нормально ( 3 часа).И дальше со Львова до Черновцов ехали8 часов.Вернее до Снятына 7 часов.В Снятыне в автобусе осталась я одна.Водители сняли меня с автобуса и посадили на рейсовую маршрутку, которая останавливается на каждом углу и едет до остановки Дрожзавод (край города).Билет у меня был куплен с вокзала в Кракове до автовокзала в Черновцах.Но почему все это произошло?!!!Водители просто хотели заработать.Поэтому набрали передач из Польши в Украину и на каждой остановке мы стояли в среднем 30 минут.В Калуше к примеру мы простояли минут 50.В автобусе человек 30 ждали когда же заберут передачу и водители заработают пару копеек.Так что думайте, хотите вы добраться вовремя или будете жертвовать своим временем ради чьегото заработка.Ездила разными перевозчиками, но такого отношения не встречала.
,
Регулярно пользуюсь услугами компании Модультранс, так как часто приходится ездить в Польшу. Еще ни разу меня этот перевозчик не подвел, автобусы приходят по расписанию, с билетами никакой путницы, а салон автобуса чистый. Всегда беру билеты на автобусы еврокласса, там есть и вайфай и телевизор, уровень предоставляемых услуг компания держит, мне нравится, менять не буду.

Оставить отзыв

Имя
E-mail
Комментарий
Оценка услуги

Заказать услугу

Введите свои данные и мы перезвоним Вам в течении нескольких минут.
Имя

Телефон

E-mail адрес

Сообщение

Что такое Wohoo:)

  • Уникальный рейтинг услуг
  • Простой в использовании сервис
  • Помощник при поиске исполнителя
  • Более тысячи фильтров поиска
  • Рейтинг услуг всей Украины