×

Добавить компанию

Добавление Вашей компании в рейтинг абсолютно бесплатно.

i Необходимо создать архив, если у Вас больше одного изображения.

Компания «Одрі»

Компания «Одрі»

Рейтинг:
 2.85/10
(27 голосов)
Стоимость услуг:
Нет информации
О компании:
Заказать услугу
Описание услуги
Отзывы (27 отзывов)

Описание

Отзывы

,
інтерфейс сайту не працює добре на смартфонах.неможливо подивитися меню сайту.і ніхто не виправляє помилки
,
По личным причинам вынужден был заранее отказаться от поездки по маршруту Запорожье-Кобленц. Билет приобретался онлайн через сайт компании. Обратился по электронной почте во Львовский офис по вопросу возврата денег. Требуют предоставить им курьерской доставкой в том числе и оригинал билета и оригинал квитанции об оплате. Аргументы о том, что билет приобретался онлайн не принимаются. С таким наглым кидаловом я давно не встречался. В моём лице, в лице моих родственников и друзей они клиентов потеряли. Буду подключать знакомого адвоката, они ещё и судебные издержки заплатят. И, конечно, же будет заявление в Министерство инфраструктуры Украины о лишение ООО "ОДРИ" разрешительных документов на международные регулярные пассажирские перевозки.Делайте выводы.
,
Їхав до дому на Україну з Польщі , це було у липні місяці мало того що температура повітря була 27 , в автобусі температура була +32 і замість кондиціонера працювала вебаста , водії в цьому не бачили нічого поганого що замість кондиціонера працює вебаста , мало того у Львові була пересадка і кроми ви бидло бо ти винен у тому що водій сьогодні не дома відпочиває а має вас везти по маршруті нічого більше не чули , потрібно щоб було людське відношення до пасажирів !
,
Декілька років тому сестра мала щастя взяти квиток на автобус перевізника ОДПІ. Так, з Фркфурту на Майні їхала до Рівного дві з половиною доби. Водії постійно зупинялися і дуже довго чогось чекали. А вчора мій чоловік мав необережність виїхати з ОДПІ від Дюссельдорфа до Рівного. Так, в дорозі вже півтори доби. Кордон перейшли в 15,24, на годиннику 20.00, а він ще їде, а точніше, у водіїв вже друга зупинка після митного переходу і стоять більше години на кожній зупинці. На запитання, коли поїдемо, відповідь одна, 10-15 хв. Це норма? Так має бути? Це неповага до пасажирів. Шкода тих людей, які їдуть до Запоріжжя. В дорозі їм з такими темпами бути три доби точно. Не раджу, не звязуйтесь. Є купа інших перевізників, які їдуть вчасно, не дивлячись на черги на митниці.
,
ХАМСТВО І БЕЗНАКАЗАНІСТЬ. Проживаю в Валенсіїї. Спілкуюся з касиром з Мадриду Мартою по телефону багато років. Все було добре до вчорашнього дня. Я перезвонила запитати чи буде автобус Севілья Вінниця, чи йде через Кам. Подільський і чи знижка 29.11 розповсюджується на повну вартість квитка чи на пенсійну знижку також. Ні жодної відповіді від касира Лесі я не отримала. Вона мене обхамила, накричала, послала куда подальше, бо я розвожу теревені а її треба працювати. Я вважаю що це і є її праця спілкуватися з пасажирами а не хамити. Касир - Лице компанії, а в Мадриді касир, вибачте - МОРДА компаніїї. Їхати перехотілося. Буду шукати іншу альтернативу.
,
Не приємно коли з тобою як з клієнтом поводяться з зневагою та хамлять, доречі що водії що менеджер зі Львова.Як постійний клієнт помітила що ставлення погіршується з роками... Не приємно та сумно, адже працівники має бути лицем компанії. Клієнти які не знають української та російської мови їздять на німо, не одноразово переводила людям коли подорожувала. Велика фірма має включати хотяби англійську мову. В загальному автобус комфортний
,
Ужасная компания. Если есть выбор не пользуйтесь их услугами. Отношения владельцев компании к пассажирам ужасное. На протяжении рейса с Нюрнберга до Херсона могут пересадить три раза с одного автобуса на другой. Это в целях экономии для компании. По странам ЕС едет один автобус во Львове пересаживают на другой, а следующая пересадка может быть в Хмельницком. Водители внимательные, но это пересадки убивают все. И требование бумажного билета - отстой.
,
Львів-МадридКвиток був куплений в Іспанії, були зняті кошти, а також прийшло підтвердження, що дійсно квиток є та було вказане місце.Як згодом виявилось у Львові, при виїзді мого квитка не виявилось в автобусі!!!Мені хамовито заявляв водій автобуса, що висадить у Стрию, через відсутність квитка!!!Докази електронного варіанту про підтвердження та переведення коштів їх не цікавило, вони вимагали оплатики квиток ще раз, бо оплата чомусь не пройшла.Мене змушували, та я відмовилась, після чого вони кричали на весь автобус що висадять!Потім ми почали дзвонити куди лиш можна і вирішувати проблему, але все було марно!Як виявилось пізніше, це в самій фірмі кошти пропали і їх просто забули перевести, всього навсього!!!Яке жахливе та недбале ставлення до клієнтів!А могло бути таке, що я б знову була змушена переплачувати за той квиток, який ітак був вже оплачений!!!Як таке можливо? Як можна з такою необережністю робити перевід? І що за люди сидять в офісі? Не рекомендую взаналі❗❗❗Недбальство до своїх клієнтів❗❗❗
,
Откровенное кидаловоПросто безпредел. При посадке на Автобус предъявили билет в телефоне. Водители потребовали 10€ сказали что билет должен быть распечатон на бумаге. За это 10€.Аферисты дешёвые. Сейчас ищу как и куда на них пожаловаться. Нет не на Украине. А здесь в Германии. Поверьте вас здесь быстро поставят на место. Ещё пищать...
,
Эта фирма и её водители занимается кидаловом. Я сделаю,на вас наводку дам. Здесь в Германии. Будут ваши водители ещё пищать.Вы просто отвратительны.
,
Ехала маршрутом Запорожье - Кобленц. Претензий никаких. Все было очень хорошо. Водители приветливые. Всю необходимую информацию предоставляли вовремя. Автобус чистый. Комфортный. То, что нас долго держали на польской таможне - это было единственным, что омрачило нашу поездку. Но это уж никак не зависело от перевозчика. Буду пользоваться и дальше услугами этой фирмы, тем более, что и цены-то у них не высокие. Плюс при покупке билетов через сайт фирмы они сразу возвращают 10 процентов от стоимости. Ещё раз спасибо за ОДРИ за беспроблемную доставку. Удачи вам)))
,
Я ехала Львов- Римини, опоздал сначала на два часа во Львов, в Римини опоздал на 10 часов. Интернет не работает. Уезжали такая же история , приехал с задержкой 7 часов . Не звонят , не предупреждают. Забирают уже с другого места и так же без предупреждения. Водители грубые . В автобусе холодно
,
Автобус Салерно-Херсон,з Салерно брали на одного по одному чемодану,а дальше грузили на одного і по 3,передачі також брали.А жінка в Салерно відмовилася їхати з сльозами,бо не мала кому віддати чемодани,не справедливо.Буду знати на майбутнє.Дуже не гарно,навіть не попередили.
,
Добрий день. Користувалась послугами перевізника «ОДРІ» з Італії в Україну. Приємно вразила вічливість водіїв, комфортні сидіння, та кондиціонери, котрі влітку просто необхідні. Але не все так добре як пишуть в коментаріях на ОДРІ. wi-fi був тільки в Італії, всю подальшу дорогу його не було. Прикро, адже їхала з Італійською сімкою і повідомити про 7 годинне запізнення не могла. Довелось просити водіїв скористатись їхнім телефоном, що є не дуже правильним. Через запізнення довелось змінювати плани, адже дальше мала їхати потягом на котрий я запізнилась. Тепер що до запізнень. Я їхала вперше і ніяких затримок по дорозі не бачила. Погода хороша, кордон-1 год. але запізнення в 7 год. Інші пасажири говорили що останніми роками так є завжди. Жодного разу вчасно не приїзжали. Пасажири були не задоволені, багато нарікань. На сайті «Одрі» негативні коментарії не публікують, а правду потрібно якось писати. Подумайте чи варто мучитись так, витрачати свій час, кошти і нерви. Доповнення. Дуже здивувало мене те, що по телевізору траслювали фільми лише «языком». Львівська фірма! Чесно? Гидко!
,
Доброго дня всім нерекомендую їхати хамовиті шофера і менеджєр купив квиток в Германію невзяли в автобус за те що випив два пива гроші просто викинув на вітер 1870 гр закрили двері і поїхали це бросто бидло неможна їм таким працювати невміють себе поводити коли хотів викликати поліцію просто двері автобуса зачинилися і поїхали а люди платять гроші просто так цим хамам позор таким
,
просто ужас!!!!! никому никогда рекомендовать не буду! это позор! покупала 6 билетов в обе стороны, один пассажир у меня не ехал, вернула билеты и писала заявления 5 раз!!то у них не было заявления( виновата новая почта) то у них адрес поменялся, деньги за билеты до сих пор не вернули! уже прошло 1.5 месяца а деньги в сумму 3700 не вернули! буду обращаться в прокуратуру что эта шарашкина контора" просто имеет людей и еще водилы самые настоящие Быдла оскорбляют своих же клиентов!
,
Терпение лопнуло... ужасная фирма. Два раза пользовалась их услугами и дважды в автобусе не было вай фая, на все вопросы водители отнекивались, а потом говорили что фирма не заплатила ! В итоге больше суток в автобусе без связи и интернета...тихий ужас...В салоне один общий телек по которому крутяк русские сериалы... громкость убрать нельзя, поспать не возможно. И выключить тоже. Приходется терпеть ... вобще каждый автобус это латерея, каждый раз чего то нету...обычно это вай фай и розетки, крутись как хочешь больше сутокПостоянные какие та пересадки, я заранее выбрала место и заплатила за него! В итоге на пол пути пересадили в другой автобус, в самый зад, на ужасные места. Во второй раз повезло не мне, в фирме что то напутали и дважды продали белеты на один автобус людям, в итоге было по два кандитата на одно место... ютились как могли на середине опять же половину пересадили в другой автобус...Если хотите потрепать себе нервы и вы мазохист выберайте одри не прогадаете!
,
Автобусы на рейс Бари Херсон,все убитые.экономят на всем.ехали 13 июня,3 раза меняли автобус.пришлось до Херсона своим ходом добираться.Водителям респект, намучались с этими дровами.Спасибо Тарасу и Косте.все кто ехали этим рейсом,думаю много чего бы отрицательного написали про самтранспорт.страшно ездить на таких
,
Самий недобросовісний перевізник в Україні, який не дотримується вимог Закону про міжнародні пасажирські перевезення, не повертає вартість квитків повернених при бронюванні. У штаті працюють одні необізнані колгоспники, які не вміють спілкуватися з людьми. Такого перевізника однозначно потрібно позбавити ліцензії на право перевезення пасажирів. Однозначно обходити цього перевізника 10 дорогою.
,
На рейсах в Испанию они к тому же набивают автобус кучей посылок и передач На рейсе Киев Мадрид по этой причине венгры просто развернули автобус назад в Украину.По этой причине рейс задержался на более чем 7 часов !!!!!!Супруга приехала еле живая Только по ее просьбе не написал заявление в транспортную инспекцию Испании Если б не водители,которые действительно сопереживали пассажирам и предлагали горячие напитки.Короче не рекомендую !!

Оставить отзыв

Имя
E-mail
Комментарий
Оценка услуги

Заказать услугу

Введите свои данные и мы перезвоним Вам в течении нескольких минут.
Имя

Телефон

E-mail адрес

Сообщение

Что такое Wohoo:)

  • Уникальный рейтинг услуг
  • Простой в использовании сервис
  • Помощник при поиске исполнителя
  • Более тысячи фильтров поиска
  • Рейтинг услуг всей Украины