Гончар С.О. ФЛП
Стоимость услуг:
Нет информации
О компании:
Заказать услугу
Описание услуги
Отзывы (4 отзыва)
Описание
Отзывы
Юрий,
27.11.2019
Купил билеты на автобус в приложении Приват24, в билетах указано что перевозчик "Гончар С.О." ФОП/"Гончар Д.С." ФОП.Распечатал билеты дома, приехал в нужное время на вокзал, автобуса нет. Звонки на телефоны перевозчика — ничего не дают, там не берут трубку. Звонки на 3700, ответ один — звоните перевозчику.К счастью смог купить билеты на другой автобус, прождал дополнительно два часа на автовокзале.Оставил заявку с претензией привату, спустя два дня мне звонят и говорят что связались перевозчиком и и те ответили, что рейс был, просто опоздал. И возвращать деньги они не намерены, и приват тут не виноват, им так сказал перевозчик.Выходит на мои слова и доводы они плевать хотели а перевозчику верят без проблем. Итог - выкинул 600 грн и потерял время.Позор таким перевозчикам.
пассажир,
10.08.2019
1 августа 219 г. отправили детей рейсом Бердянск-Краснодар, но после того, как прочитали другие отзывы об этой и других компаниях, даже не будем ничего комментировать-все и так ясно, что ничего хорошего. А на ум приходит вопрос: кто, и главное, за что дает разрешения на такого вида услуги,и снова, как из болота,вылазит ведьма-коррупция. Посадили бы парочку или дали бы такой штраф, чтоб неповадно было над людьми издеваться, так сразу бы все и наладилось.
люди,
10.08.2019
Хто такий Гончар С.О.? Мені його просто жаль, він не може впливати на своїх робітників, а їм на його наплювати. Відгуки на цього перевізника жахливі, а змін ніяких не відбувається із року в рік. Декілька років користуємось його, так званими, послугами (бо він один на цьому напрямку:Бердянськ-Краснодар) і дуже розчаровані сервісом: водії грубі, кидаються на пасажирів як собаки, не на всіх зупинках дозволяють вивести дітей до туалету, конденціонери вмикають коли їм вздумається, не зупиняються на зупинках, коли їх про це просять( висадили з маленькою дитиною, навмисне, в іншому місці і при цьому приказали:" Што б не умничали!",( имея ввиду то, что мы попросили посадить нас на указанные места при посадке), не зупиняються на заправках-де туалети безкоштовні і т.п., а сам транспорт нікудишній:зламані крісла та підлокітники, немає столиків для прийняття їжі ( їхати все ж майже сутки, та ще з дітьми), а для дітей немає ніяких скидок на квитки. За що ми платимо і немалі гроші? За те, щоб з нас знущалися? Коли вже буде у перевізників матеріальна відповідальність за свої проколи, отоді вони й почнуть нам посміхатися. А поки що : тьфу, на вас!!!
Светлана,
29.07.2019
25.07.2019р. ми з родиною поверталися із відпочинку маршрутом ГСО 011 Бердянськ-Київ . Перевізником зазначено на білеті «Гончар С.О.»ФОП. Ситуація у наступному - ми прямували із початкової зупинки - до кінцевої, при посадці почалися гонки за місцями . З‘ясувалося, що хто де хоче там і сідає , закріплених місць за білетом не передбачено. Але це були тільки квіточки , впродовж всієї подорожі був дощ - і майже всі місця коло вікна заливало . Чоловік весь промок, а коли звернувся до так званої «борт провідниці» то почув у відповідь - «То ваші проблеми, шукайте собі самі місце куди пересісти!» . Салон автобуса перетворився майже на басейн, у прохід стекла вода . Ще у автобусі зламані всі крісла - ні підлокотніки ні спинки крісел не працювали, довелося їхати всю ніч сидячи рівненько, через пару годин спина вже затекла и почала боліти. Ще, під ранок, десь о 4 годині все та ж жіночка - стюардеса попросила пасажирів звільнити сидіння позаду салону автобуса, задля того, що б там міг поспати один із водіїв, бо їм ще повертатися у Бердянськ!!! Впродовж всієї подорожі підсідало дуже багато безбілетних людей, деякі сиділи навіть на сходах. Оскільки салон автобуса нагадував прохідний двір, я не мала змоги виходити на кожній зупинці на двір ,для того щоб слідкувати за своїми речами у багажному відділенні бо була змушена слідкувати за речами у автобусі - що і призвело до того, що в нас вкрали рюкзак із особистими речами дитини. Ще у пасажирів нашого рейсу вкрали чемодан - підозрюю , що це саме ті безбілетні пасажири, які доречі виходили не на заявлених у маршруті зупинках , а десь посеред міста . І їм зупиняли і відчиняли багажне відділення! Коли я звернулася до «борт провідниці» - знову почула , що то наші проблеми, і що нам робити Вона не знає. Запропонувала лише проїхати до кінцевої зупинки- для чого, я так досі і не зрозуміла. Приїхавши до кінцевої зупинки, ми разом із пасажиром, у якого поцупили чемодан ,викликали поліцію, але нам повідомили, що заяву потрібно було писати на місці, де виявилась відсутність нашого багажу, і вже нічим допомогти нам не можуть. Такої подорожі Я навіть ворогу не пораджу, сервіс - жахливий, автобус виїхав на рейс в аварійному стані, супроводжуючі люди нічого не знають і ні за що не відповідають.