Inventor school
Стоимость услуг:
Нет информации
О компании:
Заказать услугу
Описание услуги
Отзывы (16 отзывов)
Описание
Освітні програми нашої Inventor School розвиваючі, інтелектуальні, мотивуючі. В наших програмах застосовано найефективнішу природну особливість дитячого розвитку – пізнавати світ у грі, створювати реальні речі в матеріальному світі й одночасно набувати знань. Це навчальна модель Взаємозв’язку, Конструювання, Рефлексії та Розвитку, яка допомагає дітям знайти відповіді на безліч запитань: «Як побудувати міст, який не впаде?», «Що змушує літаки літати, а автомобілі – рухатися?», «Як запустити ракету в космос і запрограмувати її?».
Ми вчимо дітей запитувати, думати, уявляти, планувати, проектувати, створювати, тестувати, покращувати. Учні можуть працювати самостійно, у парах, у групах, у командах. Формат такої діяльності: ігри, експерименти, генерація ідей, дослідження. У середовищі щирості, любові і взаємоповаги; весело, смішно, активно!
Ми вчимо дітей запитувати, думати, уявляти, планувати, проектувати, створювати, тестувати, покращувати. Учні можуть працювати самостійно, у парах, у групах, у командах. Формат такої діяльності: ігри, експерименти, генерація ідей, дослідження. У середовищі щирості, любові і взаємоповаги; весело, смішно, активно!
Отзывы
Оксана Стоецкая,
29.05.2020
Предмети.Математика. Обрали для школи Сінгапурську. Вибір обумовлений за результатами світових показників. Ми викладаємо її двома мовами. Це було наше рішення. Діти і англійську мову вивчають, і термінологію, і потім зможуть писати будь-які тести англійською. Математика дуже цікава дітям за змістом своїх завдань, максимально наближена по своїм завданням до потреб сучасного життя. Темп і теми відрізняються від програми НУШ. Результат, який ми бачимо по наших учнях повністю нас задовольняє. Плануємо і надалі навчатися за цією програмою. Також є додаткові підручники і програми, які ми використовуємо на уроках математики.Я досліджую світ. Курс, яким ми пишаємось. Так, там є відео. І відео краще розкриває і доповнює зміст наших тем, проєктів, над якими працюють діти. Курс унікальний по змісту. Можемо годинами розповідати про цей улюблений курс наших учнів.Англійська мова. Навчаємо за програмою Academy Stars (видавництво Macmillan). Програма включає в себе аудіювання, читання, говоріння, письмо. Уроки англійської також пов’язані з іншими предметами школи. Тому таке вивчення англійської дуже гармонійне.Фізкультура. При першому знайомстві з сім’єю чесно кажемо, що не має можливості повноцінно проводити уроки фізкультури, тому що не вистачає для цього місця. Тому, кожна локація наших шкіл по-своєму вирішує у який спосіб провести фізкультуру. Чи спортивний клуб, який поруч, чи додатково запрошуємо тренера. Тут є проблема. Визнаємо.Українська мова і література. У першому класі для майже всіх дітей письмо і читання – найскладніше і не найулюбленіший предмет. Він потребує зосередженості, старання, багаторазового повторення і підготовленої до письма руки. І коли нам кажуть, що дитина конструює Лего з раннього віку, можемо відповісти, що це дуже добре і важливо, але процес формування пальців кисті руки в початковій школі не завершується. Це фізіологія. І у кожної дитини по-різному протікає формування і розвиток. В Inventor school ми приділяємо цьому особливу увагу. Є своя методика, за якою ми навчалися у митців цієї справи. І вчителі володіють цією методикою. Але у кожної дитини письмо відбувається по-різному. Письмо дуже пов’язане з слуханням і говорінням – це є одним із видів мовленої діяльності. І в нас це не розривний процес.Ми обираємо для читання літературу, яка буде цікава дітям, яка доповнює наш профіль, і яка знайомить дітей з сучасними письменниками. Щоб діти полюбили читати ми використовуємо будь-які хитрощі. Головне – це знайти інтерес. Не змусити, а саме через зацікавлення.Саме через зацікавленість ми бачимо наш шлях до успішного навчання. І у кожної дитини є її персональні успіхи відносно того, якою вона була вчора. Важливо це вміти відслідковувати і обов’язково про це розмовляти з дитиною, тоді у них з’являється впевненість у собі і у власних силах. А ще у кожної дитини свій темперамент і характер. І це також треба враховувати. Просто почитайте про це літературу, її достатньо сьогодні в інтернеті і визначите темперамент своєї дитини. Це і є особистісний підхід. В мене є сотні історій наших дітей. Саме від дітей. І наша школа є частиною цих історій. Діти навчаться писати і читати – це неминуче. Але людину ще формує оточення і ставлення до неї. І наша школа це дуже добре розуміє.В нас є ще багато інших дисциплін, про них не буду, так як не було до них питань.Коли отримуєш такі відгуки, це дуже неприємно, просто до болі у серці. Розумієш, що десь щось упустили.Катерино, я прочитала всі характеристики Вашого сина – за результатами навчання в школі у І і ІІ семестрах. Також попросила, щоб мені надали листування Ваше з вчителями, що відбувалося регулярно щотижня, часто щодня впродовж року. Дякую Вам, що багато вдячних слів Ви сказали вчителям у цій переписці під час навчального року. Були і зауваження. Наші вчителі дуже уважно до них ставились і допомагали. Залучали Вас до тих питань, які потребували особливої уваги. Молодий вчитель не завжди не досвідчений, не все залежить від віку. Нам дуже шкода, що так сталося і ми не продовжили з Вами співпрацю. Адже для нас важливим є взаєморозуміння, довіра, вміння разом шукати шляхи індивідуального підходу до навчання дитини і абсолютно не допустимою є неетична поведінка.Я особисто готова зустрітися і відповісти на будь-які Ваші запитання. Результати всіх робіт і тестів будуть зберігатися в архіві нашої школи і можуть бути надані при необхідності. За результатом закінчення навчального року школа надає Опис досягнень учня за II семестр, з характеристикою і рекомендаціями з усіх предметів. Хочу нагадати, що вчитель не оцінює дітей за балами, але надає повну характеристику здобутих знань, умінь, навичок.Ознайомившись з вхідними показниками Вашого сина і його результатами на кінець навчального року - я залишилась задоволеною.З найкращими побажаннями знайти свою школу і свій колектив для Вашої дитини і в майбутньому обрати справу по душі.
Оксана Стоецкая,
29.05.2020
Пані Катерино, вдячні Вам за відгук. Не можу залишити його без відповіді.Дуже жалкую, що саме з такого приводу розказую про наш улюблений проект.Inventor school має свою передісторію і наша школа виросла з позашкільної освіти.Тільки після 8 років нашої роботи ми зважились на відкриття школи. На таке рішення в більшій мірі вплинули партнери нашої мережі, діти і їх батьки.І початком відкриття школи також стало те, що на нашому шляху до цієї мрії зустрілася людина, яка дуже близька за духом, за цінностями і великий професіонал своєї справи за покликанням. Це наша директорка Лариса Скаба. І саме тому ми почали разом реалізовувати навчальну програму, яка містить в собі наш досвід STEM – школи INVENTOR, досвід міжнародних програм, які ми впроваджуємо в Україні, програм, які нам близькі за напрямком STEM і, звичайно, наші власні розробки, до яких залучені справжні професіонали по кожному із напрямків.Всі батьки, які порівнюють нас з державною системою освіти завжди будуть незадоволені. Ми ніколи і нікому не обіцяли, що буде так само, як у державній школі.У школи є свій розроблений освітній план для 1-4 класу, окрім типової навчальної програми МОН України для 1-4 класу. І у школи є власне бачення які вміння і розвиток дитини ми хочемо бачити по закінченню 1-го, 2-го, 3-го і 4-го класу.На співбесіді з батьками ми розказуємо за якою програмою буде навчатися дитина і що саме є для нас найголовніше. Дуже важливо, щоб батьки і школа співпадали в цьому баченні і була довіра. Тільки так ми можемо досягати нашої мети – щоб діти навчалися із задоволенням і був результат. Коли ми кажемо, що хочемо виростити щасливу дитину, яка розуміє себе, почуває себе впевнено, з розвинутим критичним мисленням, без страху висловлювати свою думку, опираючись при цьому на достовірну інформацію і знання, вміє взаємодіяти у команді і разом з іншими створювати цікаві проекти, зростати у впевненості в собі, вміти самостійно вчитися і звертатися за допомогою, коли в тому є потреба – це велика робота і не тільки зі сторони школи, але й сім’ї. Тому так важлива взаємодія і щоб батьки і школа разом проходили цей шлях, допомагаючи і підсилюючи один одного. І ще дуже важливо, і для мене це найважливіше, це те, як відчуває і що думає про свою школу дитина - наші учні. Тому що, саме для них ми створюємо наші програми і постійно вдосконалюємо себе.Зараз хочу відповісти на ті питання, які були у Вашому відгуку.Стосовно Договору. Робота з ним є другим етапом знайомства з умовами навчання в нашій школі. Це зібраний досвід за всі наші роки. Для нас це важливий документ, тому ми надсилаємо його усім батькам і даємо час на вивчення, аналіз, опрацювання. Жоден Договір не був підписаний «всліпу». Якщо батьки не розділяють умов і взаємної відповідальності, ми не можемо переходити до наступного етапу - поглибленої співбесіди під час підписання.Школа ніколи за всі роки існування не збільшувала вартість навчання впродовж навчального року. Ніколи! Було зменшення на 10% в зв’язку з карантином. Існує вступний платіж – 550 у.о. на початку навчального року і 450 у.о. щомісячний платіж на2020-21 н.р. Школа повністю забезпечує учнів всім необхідним для навчання. Якісним і сучасним.Викладачі. Викладацький склад Inventor school різний по віку і професійний за своїм складом. І для нас головне при підборі викладачів - їх мотивація: чому саме вони хочуть бути викладачами і чому саме в нашій школі? Наші вимоги - готовність постійно навчатися новому, підключатися до наших міжнародних проектів, бути не тільки вчителем, але й наставником для дитини, любити свою справу і не дивитися на годинник. За 12 років існування нашої компанії, в нас створений вже власний педагогічний університет, де ми навчаємо не тільки наших вчителів, але й всю Україну. І, до речі, дуже успішно. Перед початком навчального року всі наші вчителі проходять тренінги з дитячої психології, по методиці викладання, навичкам поведінки.І тільки при успішному складанні внутрішніх іспитів вони можуть працювати в нашій школі. Під час навчального року проводяться тренінги і постійне навчання. Умови не змінні вже 10 років.
Екатерина,
26.05.2020
Inventor school- школа для 1-4 классов. Мои эмоции не дают мне кратко написать отзыв. Год закончился и вот выводы. Красивый маркетинг, посты в фб, отчеты для родителей с яркими картинками. Много слов на презентации школы, о уникальности методик, особом подходе к детям, квалификации педагогов, то что мы родители хотим слышать и ради чего готовы платить. По факту все очень размыто, как бы НУШ , но потом выясняется , что какие то засекреченные «уникальные»свои методики. Результат- ребёнок после очного обучения 7 месяцев ( не пропускав уроки) пришёл на карантин с не умением писать прописными буквами, т.к пол года они писали печатными. Чтение в плачевном состоянии. Абсолютно не готовый к минимальным объемам работ над заданиями. И это ребёнок с готовностью к обучению выше среднего. Разобравшись увидела следующие причины, это учителя без опыта работы от слова совсем, в возрасте 19 и 20 лет. Да способные, да стараются, но ..... . Программа по украинскому чтению , у них свои рабочие тетради с опечатками и ошибками и сложным текстом. За три месяца ежедневного чтения дома,литературы «читанка» « после букварик» у ребёнка появился интерес т.к начал понимать смысл читаемого. И тут же появилась скорость и чистота произносимого. Сингапурская математика на английском , звучит красиво, модно , отзывы о ней в мире классные. В тетради ребёнок работать не научен, вести записи примеров и задач, что к концу 1го +\- умеют дети по НУШ. Этот предмет не преподают на английском,зачитывают задание на английском и тут же на украинском объясняют, в чем вопрос. Итого 30% английского 70% украинского,чем ещё больше запутывают ребёнка. ЯДС прекрасный и интересный урок, да ютюб рулит)))Английский 4 раза в неделю- результат , он минимальный. Физкультура - ее нет, как и места для ее провождения.В фойе дети просто прыгают и повторяют танцевальные движения за человеком не имеющим к физичной культуре отношения. Да есть Лего. При том что их в классе 6 человек , они успевали написать по одной, две строчке букв и то не всегда. Да сын мне говорит, что ему там нравится и учителя добренькие, конечно , но а со образование то что? После анализа и осознания какие темы были упущены из программы НУШ и серьезно задумавшись перевести ребёнка в другую школу, задала вопрос детектору: - мой ребёнок должен после вашей школы опять идти в первый класс? - нет , но в общеобразовательной школе во втором классе у него будут трудности. Конечно будут. А теперь о взаимоотношениях с родителями. Договор составлен так, что в любом случае, вы если его разрываете, теряете оплаченные деньги, претензии предъявить не сможете, потребовать не сможете отчета по результату оплаченной услуги. И все пробелы в знаниях ребёнка будете решать или своим временем и силами или финансами обращаясь за помощью к квалифицированным педагогам. После первого класса это ещё не катастрофа,а вот при переводе в старшую школу, сложно сказать, я лично приняла решение не испытывать судьбу. При стоимости 5000 у.е в год мне сказали , что то не нравится ищите другую школу своему ребёнку, не вы нас выбираете , а мы думаем подписывать ли с Вами договор. Стоимость повышают , просто ставя перед фактом. В карантин взяли 100% стоимость в месяц , не предоставив скидок, а только сняли 10% за курс «початковой механики» , который онлайн не смогли преподавать. Да обещали месяц июнь отработать с детками без оплаты , получив оплаты от родителей , к концу года изменили с обещаного месяца на 10 фактических дней, а ещё позднее и этого выполнили т.к фокс мажор , Кличко не разрешил с 1 июня ещё работать школьным заведения. На июль и август предложений нет. Кому не нравится ответили- это был бонус и мы Вам ничего не должны. Но потребовать внести 550 у.е ежегодного взноса до 1.06 не забыли, а то не факт что для Вашего ребёнка будет место в нашей школе))) ну да у них очередь стоит из желающих платить по 5000 у.е за красивую маркетинговую упаковку. И так школьные принадлежности на которые берутся 550у.е это самые дешевые и далеко не качественные материалы. Дети работаю часто на распечатанных листочках. В Обещанные за эти деньги экскурсии их нет- была за 7 месяцев одна в экспериментариум на Петровке.))) На следующий год цена в месяц 450 у.е + 550 у.е взнос ежегодный при обучении очно и 405 у.е если опять будут принято решение о карантинных мерах. Ценой они определись, а вот с контролем выполнением услуги имеем в сухом остатке, мы стараемся. Я очень огорчена наполнением красивой упаковки. Возможно мой отзыв , кому то поможет избежать такого хамского сотрудничества или сбережёт драгоценное время. Об одном и том же просто можно сказать совершенно по разному)) и если красиво рассказать, то может получится, что ка****а, выкаканная швейцарской коровой, которая пасётся только на высоте 500 метров над уровнем моря экологически чистой травой пыжник, которая растёт только в трёх точках мира и на 100% состоит из натуральных минералов. Правда ж отличается от слова га**о)) Сайт автоматично розділив одну відповідь на 6 частин і саме в такому порядку.В нас є ще багато інших дисциплін, про них не буду, так як не було до них питань.Коли отримуєш такі відгуки, це дуже неприємно, просто до болі у серці. Розумієш, що десь щось упустили. Катерино, я прочитала всі характеристики Вашого сина – за результатами навчання в школі у І і ІІ семестрах. Також попросила, щоб мені надали листування Ваше з вчителями, що відбувалося регулярно щотижня, часто щодня впродовж року. Дякую Вам, що багато вдячних слів Ви сказали вчителям у цій переписці під час навчального року. Були і зауваження. Наші вчителі дуже уважно до них ставились і допомагали. Залучали Вас до тих питань, які потребували особливої уваги. Молодий вчитель не завжди не досвідчений, не все залежить від віку. Нам дуже шкода, що так сталося і ми не продовжили з Вами співпрацю. Адже для нас важливим є взаєморозуміння, довіра, вміння разом шукати шляхи індивідуального підходу до навчання дитини і абсолютно не допустимою є неетична поведінка. Я особисто готова зустрітися і відповісти на будь-які Ваші запитання. Результати всіх робіт і тестів будуть зберігатися в архіві нашої школи і можуть бути надані при необхідності. За результатом закінчення навчального року школа надає Опис досягнень учня за II семестр, з характеристикою і рекомендаціями з усіх предметів. Хочу нагадати, що вчитель не оцінює дітей за балами, але надає повну характеристику здобутих знань, умінь, навичок.Ознайомившись з вхідними показниками Вашого сина і його результатами на кінець навчального року - я залишилась задоволеною. З найкращими побажаннями знайти свою школу і свій колектив для Вашої дитини і в майбутньому обрати справу по душі.Ми обираємо для читання літературу, яка буде цікава дітям, яка доповнює наш профіль, і яка знайомить дітей з сучасними письменниками. Щоб діти полюбили читати ми використовуємо будь-які хитрощі. Головне – це знайти інтерес. Не змусити, а саме через зацікавлення.Саме через зацікавленість ми бачимо наш шлях до успішного навчання. І у кожної дитини є її персональні успіхи відносно того, якою вона була вчора. Важливо це вміти відслідковувати і обов’язково про це розмовляти з дитиною, тоді у них з’являється впевненість у собі і у власних силах. А ще у кожної дитини свій темперамент і характер. І це також треба враховувати. Просто почитайте про це літературу, її достатньо сьогодні в інтернеті і визначите темперамент своєї дитини. Це і є особистісний підхід. В мене є сотні історій наших дітей. Саме від дітей. І наша школа є частиною цих історій. Діти навчаться писати і читати – це неминуче. Але людину ще формує оточення і ставлення до неї. І наша школа це дуже добре розуміє.Українська мова і література. У першому класі для майже всіх дітей письмо і читання – найскладніше і не найулюбленіший предмет. Він потребує зосередженості, старання, багаторазового повторення і підготовленої до письма руки. І коли нам кажуть, що дитина конструює Лего з раннього віку, можемо відповісти, що це дуже добре і важливо, але процес формування пальців кисті руки в початковій школі не завершується. Це фізіологія. І у кожної дитини по-різному протікає формування і розвиток. В Inventor school ми приділяємо цьому особливу увагу. Є своя методика, за якою ми навчалися у митців цієї справи. І вчителі володіють цією методикою. Але у кожної дитини письмо відбувається по-різному. Письмо дуже пов’язане з слуханням і говорінням – це є одним із видів мовленої діяльності. І в нас це не розривний процес.Я досліджую світ. Курс, яким ми пишаємось. Так, там є відео. І відео краще розкриває і доповнює зміст наших тем, проєктів, над якими працюють діти. Курс унікальний по змісту. Можемо годинами розповідати про цей улюблений курс наших учнів. Англійська мова. Навчаємо за програмою Academy Stars (видавництво Macmillan). Програма включає в себе аудіювання, читання, говоріння, письмо. Уроки англійської також пов’язані з іншими предметами школи. Тому таке вивчення англійської дуже гармонійне.Фізкультура. При першому знайомстві з сім’єю чесно кажемо, що не має можливості повноцінно проводити уроки фізкультури, тому що не вистачає для цього місця. Тому, кожна локація наших шкіл по-своєму вирішує у який спосіб провести фізкультуру. Чи спортивний клуб, який поруч, чи додатково запрошуємо тренера. Тут є проблема. Визнаємо.Викладачі. Викладацький склад Inventor school різний по віку і професійний за своїм складом. І для нас головне при підборі викладачів - їх мотивація: чому саме вони хочуть бути викладачами і чому саме в нашій школі? Наші вимоги - готовність постійно навчатися новому, підключатися до наших міжнародних проектів, бути не тільки вчителем, але й наставником для дитини, любити свою справу і не дивитися на годинник. За 12 років існування нашої компанії, в нас створений вже власний педагогічний університет, де ми навчаємо не тільки наших вчителів, але й всю Україну. І, до речі, дуже успішно. Перед початком навчального року всі наші вчителі проходять тренінги з дитячої психології, по методиці викладання, навичкам поведінки.І тільки при успішному складанні внутрішніх іспитів вони можуть працювати в нашій школі. Під час навчального року проводяться тренінги і постійне навчання. Умови не змінні вже 10 років.Предмети. Математика. Обрали для школи Сінгапурську. Вибір обумовлений за результатами світових показників. Ми викладаємо її двома мовами. Це було наше рішення. Діти і англійську мову вивчають, і термінологію, і потім зможуть писати будь-які тести англійською. Математика дуже цікава дітям за змістом своїх завдань, максимально наближена по своїм завданням до потреб сучасного життя. Темп і теми відрізняються від програми НУШ. Результат, який ми бачимо по наших учнях повністю нас задовольняє. Плануємо і надалі навчатися за цією програмою. Також є додаткові підручники і програми, які ми використовуємо на уроках математики.Пані Катерино, вдячні Вам за відгук. Не можу залишити його без відповіді.Дуже жалкую, що саме з такого приводу розказую про наш улюблений проект.Inventor school має свою передісторію і наша школа виросла з позашкільної освіти.Тільки після 8 років нашої роботи ми зважились на відкриття школи. На таке рішення в більшій мірі вплинули партнери нашої мережі, діти і їх батьки.І початком відкриття школи також стало те, що на нашому шляху до цієї мрії зустрілася людина, яка дуже близька за духом, за цінностями і великий професіонал своєї справи за покликанням. Це наша директорка Лариса Скаба. І саме тому ми почали разом реалізовувати навчальну програму, яка містить в собі наш досвід STEM – школи INVENTOR, досвід міжнародних програм, які ми впроваджуємо в Україні, програм, які нам близькі за напрямком STEM і, звичайно, наші власні розробки, до яких залучені справжні професіонали по кожному із напрямків.Всі батьки, які порівнюють нас з державною системою освіти завжди будуть незадоволені. Ми ніколи і нікому не обіцяли, що буде так само, як у державній школі.У школи є свій розроблений освітній план для 1-4 класу, окрім типової навчальної програми МОН України для 1-4 класу. І у школи є власне бачення які вміння і розвиток дитини ми хочемо бачити по закінченню 1-го, 2-го, 3-го і 4-го класу.На співбесіді з батьками ми розказуємо за якою програмою буде навчатися дитина і що саме є для нас найголовніше. Дуже важливо, щоб батьки і школа співпадали в цьому баченні і була довіра. Тільки так ми можемо досягати нашої мети – щоб діти навчалися із задоволенням і був результат. Коли ми кажемо, що хочемо виростити щасливу дитину, яка розуміє себе, почуває себе впевнено, з розвинутим критичним мисленням, без страху висловлювати свою думку, опираючись при цьому на достовірну інформацію і знання, вміє взаємодіяти у команді і разом з іншими створювати цікаві проекти, зростати у впевненості в собі, вміти самостійно вчитися і звертатися за допомогою, коли в тому є потреба – це велика робота і не тільки зі сторони школи, але й сім’ї. Тому так важлива взаємодія і щоб батьки і школа разом проходили цей шлях, допомагаючи і підсилюючи один одного. І ще дуже важливо, і для мене це найважливіше, це те, як відчуває і що думає про свою школу дитина - наші учні. Тому що, саме для них ми створюємо наші програми і постійно вдосконалюємо себе.Зараз хочу відповісти на ті питання, які були у Вашому відгуку.Стосовно Договору. Робота з ним є другим етапом знайомства з умовами навчання в нашій школі. Це зібраний досвід за всі наші роки. Для нас це важливий документ, тому ми надсилаємо його усім батькам і даємо час на вивчення, аналіз, опрацювання. Жоден Договір не був підписаний «всліпу». Якщо батьки не розділяють умов і взаємної відповідальності, ми не можемо переходити до наступного етапу - поглибленої співбесіди під час підписання.Школа ніколи за всі роки існування не збільшувала вартість навчання впродовж навчального року. Ніколи! Було зменшення на 10% в зв’язку з карантином. Існує вступний платіж – 550 у.о. на початку навчального року і 450 у.о. щомісячний платіж на2020-21 н.р. Школа повністю забезпечує учнів всім необхідним для навчання. Якісним і сучасним.
Елена,
26.05.2020
До карантина считала, что ребёнок учится в замечательной школе, а потом начался карантин и я увидела эту учебу во всей красе. Математика на нулевом уровне. В Гос школах по НУШ программа намного насыщенней. На украинском пишут печатными буквами. ЯДС - это вообще подборка роликов с ютуба из всеобщего доступа. Английский не знаю, но вижу, что на уроках ребёнок без подсказок и тыканьем курсора в нужный ответ - ответить не может. Да, ребёнок всегда бежал в школу с удовольствием, но оказалось потому, что если не хочет писать - можно не писать, хочет выйти на уроке - пожалуйста, гуляй по коридору. Воспитатель ещё и свой телефон даст мультики посмотреть. Добрый день! в какой локации учился ребенок?
Гость,
29.04.2020
Абсолютно согласна! Мы ходили в первый класс на Нивках и тут наступил карантин и мы как вникли в процессы учебы, были поосто в ужасе! Школа заявляет, что у них все построено по гос программе НУШ плюс кучу всего своего, но при этом дети и 10% не проходят того что проходят дети в бесплатной обычной школе! Пол года дети писали печатными буквами и то по два слова, и только в апреле начали пытаться писать прописи...в то время как в школах дети с сентября учатся уже писать и весь учебный год набивают руку..урока читання вообще нет...укр мова это и есть и читання и письмо..то есть чтение реально не отрабатывается на уроках вообще!!...по матиматике "супер система" у них, математика на анг, при этом всем уровень просто на уровне какого то детского садика как английского языка так и математики...ибо в обычной гос школе дети к концу года изучают дециметры, см, разные задачки решают на несколько действий, умеют все это оформлять письменно, ибо к концу года уже и письмо отшлифовано,дети диктанты умеют писать.. а у нас дети в апреле только слово "кiт" учились писать и то, то что у всех получалось это был тихий ужас...ибо на 6 детей в классе 3 учителя ( 19 летнрие учителя студентки это отдельный разговор вообще) а за год писать научить эти 3 учителя 6х детей так и не смогли..((Вообщем, когда мы поняли что все это замыливание глаз и просто развод на деньги сразу забрали ребенка и перевели в дистанционную школу (изза карантина, так как все школы были закрыты) и тут мы просто были в ужасе, панике и тд!!! Ибо нам открылся весь материал для детей за первый класс, а ребеное просто был абсолютный ноль по всем темам!!! По письму полная жесть!!я возненавидела всю ту школу изза того что мы просто потеряли кучу времени и сейчас предстоит в стрессе все догонять... По математике ребенок вообще впервые видел задачки "про намалюй видризок на 5 см" и тд... Вообщем за месяц усердных занятий с родителями дома по обычной программе НУШ ребенок получил больше знаний чем в инвенторе за 8 месяцев!! Я просто в ужасе от той мысли, если б мы и дальше верили всем этим рассказам директорши, учителям и оставались и дальше там учится а потом по окончанию 4 класса был бы очень неприятный сюрприз...я могу часами рассказывать всякие ситуации которые там выплывали по ходу диалогов и тд...( одна из них это когда в упор задали вопрос директорше о том что вы считаете это норм что дети в апреле не умеют писать вообще, в то время как в обычных школах дети пишут диктанты уже, Вы же сами говорили что Вы все деланте строго по НУШ, на что ответ был такой, что многие родители сейчас " впринципе считают что в наше время письмо уже не так важно"))) пишу и просто не верю что человек , а тем броее педагог может вообще такое говорить..Так что очень рекомендую триста раз подумать и не вестись на всю эту упаковку, внутри которой пустота, а лучше потратить эти деньги на кружки, репетиторов, заграничные лагеря и тд, потратить эти деньги на своего ребенка, а не на каких то левых теть..!!П.с. как кружки инветор отличный! Как школа - развод!
Тетяна,
13.02.2020
Бачила багато приватних шкіл міста, поки дорослішали мої старші діти, маю з чим порівнювати. І я в захваті! Молодша донька навчається в другому класі Інвентора, висока самомотивація, здорова атмосфера в колективі, сильна та цікава програма - що ще потрібно для щастя? Донька до школи біжить з радістю, засмучується, коли вимушена пропустити, а це багато про що говорить.
Надія,
30.10.2019
Наші друзі вчаться у другому класі цієї школи. То малий уже вміє додавати та віднімати в стовпчик у межах тисячі, хоч ми в третьому класі такого ще не вчили. А ще навчання у них дуже цікаве і креативне. Багато читають цікавих книжок, обговорюють їх. Коли ми вирішили приєднатися, то місця в 3 класі вже не було. Шкодую, що не віддала сина з першого класу!
Гость,
28.10.2019
Я сотрудник этой школы и то, что видят родители это очень яркая картинка! Красивый рассказ П.Ларисы+видео дают ложную информацию о том, что получают дети в начальной школе. Внутренняя структура компании изменила своё направление и сейчас ориентированна на зарабатывание денег и красивую продажу бренда "Inventor School". Ваши дети так и будут все 4-ри года рассказывать про Илона Маска и про космос, а не накапливать знания: решения разных типов задач и грамотного изучения украинского, английского языков. Если с детьми всё время играться они будут довольны, но задачи школы ещё и обучать. А в Инвентор Скул такой программы нет, есть много лего и аниматоры вместо преподавателей. Родители, выбирайте программу обучения, а не красивые истории! INVENTOR SCHOOL – це ліцензована школа для дітей віком 6-10 років з освітньою технологією STEM. Навчальні програми INVENTOR SCHOOL відповідають Державному стандарту початкової освіти та є авторськими розробками колективу INVENTOR SCHOOL, Ми – компанія-розробник і використовуємо власну освітню систему, у яку дуже органічно вписана програма Нової української школи. В основі нашої програми – науково обґрунтована технологія STEM. Це навчання, яке максимально наближене до реального життя з урахуванням науково-технічного прогресу. При такому підході ми спрямовуємо дітей до активного пізнавального процесу, який пробуджує дослідницький інтерес та розкриває таланти кожної дитини.За час навчання діти стають частинкою світової STEM-спільноти та долучаються до участі у всеукраїнських та міжнародних змаганнях з робототехніки та проектної діяльності: FIRST LEGO League, FIRST LEGO League Junior, FIRST LEGO League Junior Discovery, всеукраїнського STEM-фестивалю «ROBOFIRST – більше ніж роботи» і найпрестижнішої олімпіади з робототехніки для дітей та юнацтва – World Robot Olympiad в рамках наймасштабнішого дитячого наукового STEM-фестивалю «ROBOTICA»
Гость,
10.09.2019
Тут же опрос идет о Начальной школе Inventor School, верно?Так какого милого вы комментируете технический кружок "Stem-школу Inventor"???Может, это одна и та же контора, но есть разница отдать ребёнка на весь день в полноценную школу, или завести его после школы на занятия робототехникой...В общем, что я скажу:Ребёнок в этом году пошел во второй класс на Позняках. Приходит со школы домой и часами рассказывает про всё, чему его научили. Говорит мне про космос, про Илона Маска, про роботов. Говорит продать наш форд и купить электрокар.Считает? Считает! Читает? Читает? Спикает инглиш? СПИКАЕТ!И самое главное, очень счастлив!Поэтому, мы с женой очень довольны и школой, и преподавателями)
Светлана, мама Ярослава,
10.09.2019
Мы ходили на Основы робототехники, потом на робототехнику Scratch сын в восторге! и заметен результат - он разбирается в передачах, понимает что такое программирование, объясняет сверстникам. Плюс они перед тем как конструировать изучают для чего этот предмет нужен, когда его изобрели и кто, а это влияет на общие знания. Мы очень довольны!
Денис,
31.05.2019
Занимались с 3-х лет в Днепре, ходили 3 года. Причина плохого отзыва: мы переезжали с Днепра в Киев, а последний год мы оплачивали за пол года сразу. У нас, по причине переезда остался не использованным месяц, даже немного больше. Нам сначала предложили что перезачтут другому ребёнку, но в итоге сказали, что ничего нам не должны. Мы не обеднеем, но осадок остался. И ещё добавлю, что сначала ребёнку нравилось, но чем дальше он занимался, тем больше терял интерес, и еле доходил до времени переезда. Причин может быть много, но считаю одной из них и недоработку педагогов.
Инна,
11.03.2019
Мой сын ходит уже год в Инвентор, ему очень нравится! Мы начинали с курсов робототехники, а потом решеили попробывать школу. Он туда ходит с интересом и с удовольствием. Для меня это важно.
Андрей,
03.12.2018
Не могли на первом бесплатном занятии ребенку дать индивидуальный конструктор..Вот тебе и уровень работы с детьми..
Гость,
30.11.2018
Ми вже ходимо поять років до цієї студії, нам все подобається.
Ирина,
30.11.2018
Сын любит ходить на занятия в эту школу, робототехника его покорила и дома у нас много лего.Главное, что сын счастлив.
Гость,
13.08.2018
Никогда не писала отзывы,но нужно,чтобы другие понимали.Ужасная "школа"!!ЗНАНИЙ НОЛЬ по окончанию.Программа придуманная ими бестолковая только запутывает ребенка и он ничего внятно не может объяснить или решить задачу.Зато они себя хорошо обезопасили,тк когда я выставила претензию,мне ответили,что это же апробация была и мы сами виноваты. И вообще цена дешеваяЗаписала сына в том году 1 класс на Позняках,до этого ходили в их же студию Винахыднык -было нормально,хотя это было для развлечения.А теперь потерянное время,деньги и пришлось нанять учителя,чтобы поступить в другую школу, тесты ребенок не сдал.Совет родителям -присмотритесь к другим вариантам!