ФИДОБАНК
Стоимость услуг:
Нет информации
О компании:
Заказать услугу
Описание услуги
Отзывы (3 отзыва)
Описание
Отзывы
Гость,
16.10.2014
Поскільки банкоматів Фідобанку в м. Шаргороді не має,16.09.14року в банкоматі Приватбанку м. Шаргород Вінницька область я намагалась зняти кошти в розмірі 1100, 00 грн. по карточці Фідобанк.При проведенні транзакції мені видало чек, що кошти списано, при цьому кошти не видало.17.09.14р. я звернулася з письмовою заявою у відділення Фідобанкум. Вінниця, вул. Червоноармійська, 4, тел. 0432-65-68-65.Заяву офіційно зареєструвала.Провідний фахівець сказала, що кошти по особовому рахунку не списано , вони "зависли", а також повідомила, що документи буде направлено в Головний офіс Фідобанк для проведення службового розслідування і через місяць мені кошти повернуть.Сьогодні, 16.10.14р, тобто через місяць після проведення транзакції і подачі моєї заяви, з Фідобанку мені повідомили, що кошти списано з мого рахунку, що я повина звертатися в Приватбанк.При зверненні в Приватбанк мені повідомили, що я повина не до них звертатись, а до ФІДОБАНКУ, поскільки вони випускали карточку, я є їх клієнтом. А також повідомили, що за цей місяць з Фідобанку в Приватбанк з мого питання жодного звернення не було: мої кошти ніхто з Фідобанку не заблокував, тому їх списали, ніхто не з"ясовував причин "зависання" коштів, тому Приватбанк їх перерахував як благодійну допомогу в зону АТО.На мої не одноразові звернення до Фідобанку мені повідомляли, що мені передзвонять і так не передзвонили, керівник відділення м. Вінниці на місці відсутній, фахівець відділення м. Вінниця мене відправляє до керівника відділення, і так замкнутий круг. Мені їхати до відділення Фідобанку 90 км, квиток коштує в одну сторону 35,0грн. На одну поїздку затрачаю до 70,0 грн.Таке халатне відношення зі сторони працівників Фідобанк дивує, складається таке враження, що клієнти для них не важливі.Питання: невже за місяць службового розслідування мого випадку не було 20 хвилин передзвонити мені і роз"яснити проблемні питання, подати заяву у Приватбанк.Буду чекати на відповідь.Дякую.
Олег,
12.12.2013
КОЛЛ-ЦЕНТР это вынос мозга. ТУПОЙ ПЕРСОНАЛ!!!Безответственные люди.,таких нужно брать и увольнять, сразу, колл-центр образован решать проблемы клиентов, в их случае, они ими даже не занимаются!!!РАЗОГНАТЬ ВСЕХ НАДО.НА КЛИЕНТОВ НАПЛЕВАТЬ ВООБЩЕ!!!ПРИНИМАТЬ ЗАЯВКИ И НЕФИГА НЕ ДЕЛАЮТ!!
Саша,
07.10.2013
Я клиент банка с 2010 года. Вначале оформлял в нем кредит на холодильник. Сотрудник, который занимался выдачей кредита, очень компетентный и вежливый молодой человек. Все вопросы решались сразу, кредит я получил довольно быстро, предоставив минимальный пакет документов, в течение года благополучно его погасил. Никаких проблем с этим банков у меня не возникло ни в процессе оформления кредита, ни во время пользования. Не было постоянных надоедающих звонков, деньги всегда поступали туда, куда нужно. Теперь я оформил дебетовую карточку в банке. Выдали сразу на три года, а не на один. Опять же все сделали очень быстро. Так что банком и обслуживанием я очень доволен.